ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אימון כושר אישי

    אימון כושר אישי

    ראשית, נפגש לפגישת הכרות בקליניקה, מפגש הכולל מבדק אישי והעלאת מטרות האימון. לאחר מפגש זה, נבנה יחד תכנית אימון אישי, הכוללת 2 אימונים בשבוע לפי נוחיותכם.

    במשך כל שלבי האימון תקבלו תמיכה אישית, המלצות והנחיות תזונה ואפילו במידת הצורך האימון ישולב עם מעקב רפואי.

    ניסיון רב במגוון תחומים:

    ירידה במשקל, כושר גופני, הכנה לצבא, לחץ דם גבוה, אימון אנשים הסובלים מסוכרת וכולסטרול גבוה, שיקום חולי לב וסרטן. בשנים האחרונות מאמן איציק עשרות מתאמנים בכל הגילאים.

    תחילה, המתאמנים המגיעים למכון נבדקים בקליניקה הממוקמת בסמוך לשכונת המושבה הגרמנית בירושלים או במגדלי הארבעה על יד מתחם שרונה בתל אביב, לאחר הבדיקה, נבנית תכנית אימון אישית יחד עם המתאמן, תכנית הכוללת הליכות, ריצות, אימוני אופניים ועוד. קיימת גם אופציה לאימון אישי בבית המתאמן, המתאמנים מקבלים תכנית אימונים חודשית ויוצאים לדרך חדשה. המתאמנים נהנים מפעילות אירובית ואימוני כח ומפיקים ממנה את המרב, כולל עלייה בתחושת הביטחון והמסוגלות של המתאמן.

    העבודה עם המתאמן נעשית באופן אישי, הדרגתי וממוקד לשינוי התזונה בשיטה הנקראת "ציפוף החוצה" בה מלמד איציק את המתאמנים להתמודד עם דחף אכילה בלתי נשלט ואף מלמד כיצד בונים סדר יום שבו יהיו ארוחות מסודרות אך מזינות ומשביעות. ועל ידי כך בעצם "מצופפים החוצה" את המזונות אשר הגוף לא זקוק להם.

    למחפשי מאמני כושר אישיים בירושלים או בתל אביב – ניתן לפנות אלינו. אנו בונים תכניות אימונים מקצועיות באופן אישי לכל מתאמן ומתאמן. יש לנו ניסיון רב בתחום ומשלבים אימונים כיפיים ומגוונים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      בניית אתר בעיצוב אישי בניית אתר בעיצוב אישי
      שלחו לנו ווצאפ!
      1
      💬 מחפשים מאמן כושר?
      Scan the code
      שלום,
      כאן מכון וקסלר - אימוני כושר אישיים 🏋️
      איך אפשר לעזור?
      דילוג לתוכן