ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מאמן כושר אישי בירושלים

    אימון כושר אישי לאתגרים רפואיים ולעודף משקל

    האם יש לכם יתר לחץ דם? עודף משקל? בעיות לב? שומנים בדם? סכרת? במידה ואתם סובלים מאחד או מכמה מהדברים הבאים הגעתם למקום הנכון שהרי אתם זקוקים לספורט טיפולי באופן אישי בחדר כושר פרטי בירושלים או בתל אביב .

    בתור מאמן כושר ופיזיולוג של מאמץ מוסמך יש בידי שילוב של ידע רפואי ופיזיולוגי על מנת לעזור לכם להיכנס לכושר ולנסות ולהפחית בחלק מהתרופות ולשפר את מצבכם הבריאותי.

    פעילות גופנית הוכחה כעוזרת ולעיתים אף מרפאת חלק מהבעיות ובהחלט יכולה לתרום לכם לאורך חיים בריא ומאושר יותר.

    ישנם אינספור יתרונות לעבודה עם מאמן כושר אישי.  אימוני ספורט טיפולי אישיים הם הדרך המהירה והאפקטיבית ביותר לשפר את כושרכם הגופני ואת בריאותכם. יתרונותיו של אימון אישי רבים והוא פופולארי בכל שכבות האוכלוסייה.

    קחו אחריות על בריאותכם ועל איכות חייכם באמצעות אימוני ספורט טיפולי אישיים. בטיפול הנכון תמצאו את תכנית האימון הנוחה לכם ביותר שעובדת הכי טוב עבורכם במסגרת אימון אישי עדינה או תובענית יותר. סובלים מיתר לחץ דם? עודף משקל? בעיות לב? שומנים בדם? סכרת? ספורט טיפולי נועד עבורכם!

    מאמן אישי בירושלים

    אימון כושר להעצמה לנפש ולגוף

    חשיבותו של הכושר הגופני לבריאות הפיזית והנפשית ידועה לכל, אך במבחן התוצאה העבודה והמטלות היומיומיות דוחקות אצל רבים את הכושר הגופני למקום האחרון בסדר העדיפויות. באימון נכון תקבלו מוטיבציה לפיתוח אורח חיים בריא ולהצבת כושרכם הגופני בעדיפות עליונה. איציק וקסלר   מאמן כושר אישי מוסמך ומומחה לספורט טיפולי יסייע לכם להתגבר על המעצורים והמכשולים המונעים מכם להגיע לתוצאות.

    מבחינה טכנולוגית, מכון וקסלר הינו אחת מקליניקות השיקום המאובזרות והמתקדמות ביותר באזור ירושלים ותל אביב עם ציוד הכי מתקדם של טכנוג׳ים . מתאמני  הקליניקה נהנים ממכשור מתקדם לחיזוק שרירים, לריצה נכונה , להכנה נכונה למרתון ובכלל למרוצים, להגברת מהירות התגובה, לשיפור מערכת היציבה ועוד. הטיפולים מתקיימים בחלל נעים הכולל שרותים ומקלחת מייד בסיום האימון ומגבת אישית  . בין לקוחות הקליניקה ניתן למנות מספר רב של סלברטאים וספורטאים. איציק וקסלר בעצמו הינו דוקטרנט בתחום הפיזיולגיה של המאמץ ויש לו ניסיון עם יחידות מיוחדות של צה״ל , ושירות הבטחון , ובנוסף מטפל באוכלסיות מבוגרות בעלי בעיות בריאות , איציק משלב עבודה עם רופאים בכל תחום שאיתם מתייעץ והם מפנים אליו מטופלים בעלי אתגרים רפואיים

    האימון מתבצע באחת הקליניקות בירושלים או בתל אביב בחדר אחד על אחד .

    לפרטים נוספים ניתן לשלוח ווטסאפ למספר 050-8375753

    אימון אישי בירושלים

    מידע נוסף בנושא

    מאמן כושר בירושלים

    יש לא מעט סיבות אשר בגינן כדאי לחפש ולמצוא מאמן כושר אישי בירושלים. יש את אלה שמעדיפים אימון אישיים עם מאמן אחד על אחד בלי ללכת לחדרי הכושר ההמוניים או שהם סבורים שבמסגרת אישית ואינטימית שלהם עם המאמן בלבד יש להם סיכוי גדול יותר להצליח לעמוד באתגרים שהם מציבים לעצמם ולשם השגתם הם מתחילים את האימונים. הם רוצים את היחס האישי, את תשומת הלב המלאה ואת הגמישות שמתאפשרת בבחירת מיקום האימונים ולוחות הזמנים. מאמן כושר אישי גם יהיה זמין בטלפון או בהודעות כתובות עבור המתאמנים שלו ואלה היתרונות של אימונים מסוג זה.

    מי יכול להיות מאמן כושר אישי בירושלים?

    מי שבוחרי להיות מאמן כושר אישי בירושלים עושה את זה כנראה כי הוא מתגורר ברחבי עיר הבירה ולכן יכול להציע את שירותי האימון שלו למתאמנים שמתגוררים או עובדים בסמיכות אליו. אחד העקרונות המהותיים של פנייה אל מאמן כושר אישי הוא הזמינות שלו והאפשרות לקבוע איתו מדי פעם אימון גם בהתראה קצרה, מה שמתאפשר רק אם המאמן והמתאמן יהיו קרובים זה לזה מבחינה גאוגרפית. על מנת להיות בעל הידע הנדרש על המאמן לעבור בהצלחה קורס אימון גופני ומומלץ לו גם ללמוד או לעבור השתלמויות במגוון תחומים משיקים – רפואת ספורט, תזונה ועוד.

    איך לבחור את המאמן האישי המתאים והנכון?

    לפני שקובעים התקשרות עסקית עם מאמן כושר אישי בירושלים (כמו גם בכל מקום אחר בארץ) חשוב לשים לב לכמה דברים – ראשית, התקשורת הבין אישית שלו ויחסי האנוש. עליו להיות סבלני, מכיל ואמפתי למצבים של קושי מצד המתאמנים שלו ועליו לדעת איך לעודד אותם. הוא צריך להיות בעלת גמישות מחשבתית על מנת למצוא עבור כל מתאמן שלו את התמהיל המתאים של אימונים, תרגילים או סטים וללוות אותו לכל אורך הדרך. המאמן הופך להיות דמות משמעותית עבור המתאמנים שלו.

    מכון וקסלר הוא מכון מקצועי ומוביל לקורסי אימון גופני וכושר עם שלוחות בתל אביב ובירושלים. למכון רשימה ארוכה של בוגרים ומסיימים שעובדים בתחום בהצלחה רבה.

    מאמן אישי בירושלים

    מי שגר בירושלים ורוב הפעולות היומיומיות שלו מתרכזות בסביבת מקום המגורים שלו לבטח גם יחפש מאמן אישי בירושלים שיהיה קל לפגוש אותו ולשניהם יהיה קל לקבוע מפגשים ואימונים אישיים. אמנם ברחבי עיר הבירה יש לא מעט חדרי כושר או מסגרות שבהן אפשר להתאמן בצורה סדירה אך ללא ספק יש קסם אישי ומיוחד באימונים אישיים ובמתכונת של אחד על אחד. אנשים רבים מעדיפים ואפילו צריכים את היחס האישי הזה על מנת להצליח להתקדם, להגיע להישגים ולעמוד באתגרים שהם מציבים מעצמם ועבורם מסגרת המונית של חדר כושר לא תהיה מתאימה.

    איך למצוא מאמן אישי בירושלים?

    בכל רחבי העיר אפשר למצוא מגוון דרכים ושיטות למציאות אנשי מקצוע שנדרשים לביצוע פעולות יומיומיות של אזרחי העיר. מאמן אישי בירושלים יפרסם את שירותיו בלוחות מודעות, אפשר יהיה למצוא מאמנים ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש ברשת האינטרנט וכמובן שאם מכירים מישהו שכבר יש לו מאמן שמבצע איתו אימונים הרי שזו תהיה הדרך הטובה ביותר לקבל המלצות והפניות למאמנים נוספים. חשוב לשים לב להכשרתו והשכלתו של המאמן, ליחסי האנוש שלו וכמובן לניסיון שלו עם מצבים מיוחדים, במידה ופונים אליו בשל מצב מיוחד כזה או אחר. תמיד כדאי להיפגש או לקבוע אימון לניסיון כך שגם המאמן וגם המתאמן יכירו זה את זה ויוודאו שנוח ומתאים להם להתחיל לעבוד ביחד.

    מתי כדאי לפנות לאימון אישי בירושלים והסביבה?

    יש משהו מיוחד מאד בפרק זמן של מאמן אישי בירושלים שבמהלכו כל תשומת הלב של המאמן נתונה למתאמן, ללא הפרעות וללא הסחות דעת. הטלפונים הניידים מכובים או נמצאים על מצב שקט בתיק, לא חושבים על ענייני היומיום ופשוט מרוכזים בתרגילים שיש להם מטרה לטווח הארוך. המאמן יידע מתי לדחוק את המתאמן שלו לקצה גבול היכולת, יידע מתי עדיף לעצור ולהוריד מהעומס והכי חשוב – יידע מתי לחזק ולומר מילה טובה שמבחינה מנטלית תיתן למתאמן הרבה מאד כוח רצון להמשיך הלאה.

    מחפשים אימונים אישיים בירושלים? מכון וקסלר מציע מגוון רחב של אימונים אישיים בכל הרמות וכדי להצליח לעמוד בכל המטרות.

    אימון אישי בירושלים

    מקום המגורים הוא לא רק המקום שבו נמצא הבית אלא המקום והסביבה שבהם מתקיימים כל האירועים והפעילויות של חיי היומיום. מי שגר בירושלים, לדוגמה, ירכז את כל מה שהוא צריך לחיי שגרה שוטפים ותקינים בקרבת מקום על מנת שהוא לא יצטרך להרחיק לכת בכל פעם שיידרש לו שירות כזה או אחר. כך הדבר כאשר מדברים גם על אימון אישי בירושלים. מי שרוצה להיכנס לכושר ולהתחיל לבצע פעילות גופנית על בסיס קבוע ושגרתי – ירצה למצוא מאמן כושר מוסמך עם יחסי אנוש טובים וחיוביים שילווה אותו בתהליך, יעודד אותו, יבנה לו את תוכנית האימון שמתאימה לו ויוודא שההתקדמות משביעת רצון.

    איך מבצעים אימון אישי בירושלים?

    אימון אישי, כפי שנרמז מהשם – זהו לא אימון שיתאים לכל אחד אלא ספציפית לאותו מתאמן שעבורו תוכנית האימון נבנית. מכיוון שהמאמן יהיה בעל ידע נרחב בתוכניות אימון ובתרגילים בדרגות קושי שונות, הוא יבחר את מה שיהיה הכי מתאים למתאמן שלו בהתבסס על הגיל שלו, המצב הבריאותי שלו, המטרה שהוא מציב לעצמו שלשמה הוא בכלל מתחיל להתאמן וכמובן רמת הכושר הגופני שלו. על כל אלה מושתת אימון אישי בירושלים, כמו גם כאשר יוצרים קשר עם מאמני כושר אישיים בכל רחבי הארץ. בשנים האחרונות הרבה אנשים מגלים את הפוטנציאל הרב של אימונים אישיים עם מאמן ומעדיפים את האפשרות הזאת.

    התכונות הנדרשות ממאמן אישי בסביבת ירושלים

    מאמן אישי, בכל ענף ספורט, חייב קודם כל להיות בן אדם אנושי, רגיש, סבלני ואמפתי. הוא זה שנמצא עם המתאמנים שלו בזמנים לא פשוטים, כאשר הם נתונים במאמץ פיזי גדול, ייתכן שהם צריכים אימון אישי בירושלים בשל בעיה בריאותית שהם מתמודדים איתה ולכן היחס האישי והאמפתיה כלפיהם הם דברים חשובים ומהותיים שחייבים להיות בארסנל הכלים של כל מי שמציע אימוני ספורט אישיים. מעבר לכך כמובן דרושה ההכשרה המקצועית הנדרשת והידע הנרחב בעולם הספורט, האימון והכושר.

    מכון וקסלר בירושלים ובתל אביב מציע מסלולי לימוד כדי להפוך למאמני כושר, כמו גם אימונים במגוון ענפים ושיפור היכולות האישיות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      בניית אתר בעיצוב אישי בניית אתר בעיצוב אישי
      שלחו לנו ווצאפ!
      1
      💬 מחפשים מאמן כושר?
      Scan the code
      שלום,
      כאן מכון וקסלר - אימוני כושר אישיים 🏋️
      איך אפשר לעזור?
      דילוג לתוכן