ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כתבה בערוץ 14 – דווקא בחודשי הקיץ: הכירו את המכון שמשלב רפואה, תזונה וכושר

    לצפייה בכתבה הקליקו כאן >> https://www.now14.co.il/

     

    דווקא בחודשי הקיץ: הכירו את המכון שמשלב רפואה, תזונה וכושר

    אם תמיד חלמתם על גוף בריא יותר – ולא ידעתם מאיפה להתחיל, כדאי שתכירו את מכון וקסלר • קליניקה ייחודית המשלבת עבודה עם רופאים, מאמנים ויועצי תזונה, שתסייע לכם לכבוש כל יעד • "תכניסו בכל חודש לפחות מטרה אחת", אומר איציק וקסלר, שהקים את המכון מהאמונה שכל אחד יכול

    קרדיט: מכון וקסלר

    קרדיט: מכון וקסלר

     

    "נפש בריאה – בגוף בריא", אף על פי שהמשפט הזה של הרמב"ם נאמר לפני יותר מ-800 שנה, אין ספק שהוא ממשיך ללוות מאות מיליוני בני אדם גם כיום, תוך הבנה ברורה ששמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי – היא המכבש האולטימטיבי שסולל את דרך המלך להצלחות והישגים בחיים.
    עם הגעתם של חודשי הקיץ החמים – נראה שאין זמן טוב יותר מלשנס מותניים, לקחת את עצמנו בידיים, ולהתחיל להתאמן. האמנם, סביר להניח שרבים מכם יוכלו להעיד כי הם כבר ניסו בעבר (ייתכן שאף יותר מפעם אחת) לפצוח בשגרת אימונים מתמדת, אולם ככל שחלף הזמן – הבינו שהם ניצבים בפני משימה גדולה ומורכבת בהרבה ממה שחשבו.
    קרדיט: מכון וקסלר

    קרדיט: מכון וקסלר

    אז לכל אלו שחולמים על מימוש תורת השלבים של הרמב"ם, אך מתקשים למצוא את המסלול הנכון – אל תגידו נואש! בדיוק בשביל המטרה הזו הקים איציק וקסלר, מכון ייחודי בליבן של שתי הערים המרכזיות בארץ – ירושלים ותל אביב. המכון מצליח לראות מבעד לגופו של האדם ויודע בין היתר כיצד להרכיב עבורו תוכנית ששמה דגש לא רק על איך בונים ומחזקים את הגוף, אלא גם איך עושים זאת בצורה הטובה, הנכונה והאפקטיבית ביותר – כל אדם לגופו.

    יתר על כן, בשונה מחדרי כושר או מכונים אחרים – מכון וקסלר, פועל בשיתוף והתייעצות עם מגוון רופאים מבתי החולים השונים בארץ, ואף ניתן לבצע בו אימוני כושר אישיים ומפגשי ייעוץ-תזונה. ואם כל זה לא מספיק – נציין ונדגיש כי המכון מתמחה בכל סוגי האימונים עם התמחות מיוחדת באימון: גם לבעלי מגבלות רפואיות, לאחר ניתוחי לב, בעלי לחץ דם גבוה, השמנת יתר, ובנוסף גם תחום חדש הכולל הכנה לגיבושים ליחידות המובחרות של צה"ל בתוכנית אישית או דיגיטלית.

    קרדיט: מכון וקסלר

    קרדיט: מכון וקסלר

    "כשאנחנו מנסים למנוע מהגוף שלנו את הדברים הבסיסיים ביותר, המאכלים שנותנים לו אנרגיה, "הדלק שלנו", הוא מפתח תסמיני גמילה דה פקטו", מספר וקסלר ומוסיף: "הקושי שלנו לשמור על הדיאטה ועל התפריט שנתנו לנו, רק מתגבר ואין פלא שאנחנו לא מצליחים להחזיק מעמד בכל הדיאטות שרק מגבילות אותנו. על כן ישנה חשיבות רבה לדרך שבה עושים את הדברים, ככל שתהיה יותר מקצועית – ההתמדה והתוצאות תהיינה בהתאם".

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      בניית אתר בעיצוב אישי בניית אתר בעיצוב אישי
      שלחו לנו ווצאפ!
      1
      💬 מחפשים מאמן כושר?
      Scan the code
      שלום,
      כאן מכון וקסלר - אימוני כושר אישיים 🏋️
      איך אפשר לעזור?
      דילוג לתוכן